Min helg

Hejsan!
Idag har jag varit på min fasters 42 års (tror jag) kalas:D Vi fikade lite och sen spelade vi mölkky (det påminner lite om kubb) Det var Jag, Klara, mamma, pappa, faster, farbror, farmor och farfar som spelade... :D Jag var i lag med mamma, vi körde 3 omgångar och alla vann 1 gång var utom jag och mamma... :( Men vi var SUUUPER nära att vinna 2 gånger xD

Så ser spelet ut... :D

Igår var jag ju med elin och frida, vi spelade in en film... Den var lite annorlunda. Den blev inte så lång själva filmen, typ 5 min, fast det tog kanske 3 timmar att spela in allt... :D Men det var kul, sen såg vi;

what happens in vegas
Den var rolig...

Ikväll ska vi slappa, äta tacos och se på familjen Macahan. Det va en serie som gick när mamma och pappa var små, och dom tyckte att det var så bra så att vi har börjat att se det oxå... Vi har sett ungifär häften av alla avsnitt... Avsnitten e typ 1,5 timmar och det finns typ 24 avsnitt, vi har sett typ hela sommaren.
Jag tycker att den e JÄTTEBRA, ett tips från mig...

Ja, nu e det sista dagen innan skolan börjar... känns tråkigt men, det kommer vell en nästa år oxå (hoppas jag)

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

fin design du har nu =) Lust att bli veckansblogg? Passa på nu då & anmäl dig på min blogg =) Kramar från Piinky♥

2009-08-23 @ 18:25:51
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: JUNO!!!

fett bra film:)

ellerhur?;)

2009-08-23 @ 18:47:14
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: HERMELIN

hejan :) allt bra ?

2009-08-23 @ 20:24:48
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0