Lite bilder!

Hejsan hoppsan!
Idag har jag varit med Sanna hon gick utanför dörren för typ 1 minut sen!
Vi har skrattat och Sanna har tolkat Fantomen på operan (lr vad den nu heter)
Nu SPÖ regnar det ute och Sanna var ute och hoppade på våran studsmatta! =)
Jag stog med paraply (med rosa hästar min lilla syrras) och filmade, glömde stänga av så man fick oxå höra när började sjunga lite konstigt! =)
Sen har vi suttit och tittat lite på youtube på lite roliga och bra sångare.
Idag på skolan kom dagstidningen och gjorde en intervju med jag och Sanna (plus 5 till men dom jobbade inte med oss) Vi jobbar om miljön och jag och Sanna hade gjort en tidnings artikel som våran lärare tyckte att vi skulle kolla om dom ville ta emot den, men dom tog inte emot sånt som andra har skrivit. Men dom tyckte att det lät intressant det vi höll på med så DOM ville komma och göra en intervju.
Sen på vårat hål så körde jag, Sanna, Fanny, Cissi, Jenny, Melinda och Zoraya: Så ska det låta!
Det var jätte kul! Jag var på lag med Fanny, Cissi och Melinda var på lag och Zoraya och Jenny.
Sanna var programledare!
Jag och Fanny vann! =)=) VI ÄGER! =)=) HEHE xD
Jag blev lite hoppig och så när jag kände igen låten men inte kom på vilken och sen kom nån annan på den!
(jag e en ganska tävlings inricktad person, men kanske inte tror det med)

Nu hade jag tänkt att lägga ut lite bilder från helgen, har glömt det:

 Jag och Cissi (jag har vita byxor Cissi har röda byxor)
 Zorro upp och ner i trädet! =) <3<3
 Jag med solen bakom mig =)
Jag med fina pilotglasögon! =)=)

Hej då! // Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0