100906

Har glömt att skriva idag;)
När jag kom hem var jag iaf med Cissi, sen for vi till fanny.
Hon for hem typ 18.20-25 och då fick jag nått ryck, skynda mig till cyklen och for till stan köpte en mascara:)
Min är lite uttorkad och jag passa på att köpa en ny nu för skolfotot imorn... Sen träffade jag Zoraya på stan.

Nyss såg jag biggest loser Sverige också, det är ganska likt de i Amerika men ändå inte... kommer nog se de ganska mkt tror jag;) Fast jag gillar ändå Amerikanska versionen mera.


Har lite mer bilder nu från paddlingen...

LoveElsa♥

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Hahaha..nej, jag har faktiskt aldrig badat badtunna! =)

Måste prova nån gång!



Hur har du haft det idag då?

Kramar

2010-09-07 @ 14:20:40
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0