Hej och god jul i efterskott ;)

Hej!
Nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen... men i alla fall GOD JUL<3 ( jag har kanske redan sagt det men iaf en gång för mycket gör ju inget... ;) )
men ja... jag har ju fått lite julklappar ju och det var bland annat ett wii :) och lite spel till det :) det är jätteroligt :) vi har bl.a ett dansspel som heter "Just dance 2"
för er som inte vet hur man gör så ska jag berätta :)
det är ganska lätt, man startar det bara som vanligt och sen trycker man på start dancing (tror jag) och välj sedan den låten du vill dansa till och i hörnet på låten så är det 3 grejer som antingen lyser eller så är dom släckta och det är svårighetsgraderna:) och sen är det bara att göra som personen på tvn gör :) det kanske verkar svårare än det är men det blir lätt så när man skriver ;) eller så verkar det lätt :)

Men jag rekomenderar det iaf för er dansälskare men även till er som kanske inte älskar dans ;) men här kommer ett videoklipp med en som provar "Just dance 2"
hihi :) Allessandra Torresani och en till som jag inte vet vem det är släpper loss på dansgolvet ;)

ses
/c

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej! Åhh vad jag saknar er båda två. Det ser jätte mysigt ut där hemma. GOD JUL på er. (jag vet lite i efterskott men ändå..)



puss och kram<3



Ps. har lagt upp lite bilder på bloggen från thailand om ni vill checka in. <3 ds.

2010-12-28 @ 13:22:56
URL: http://grannarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0