Bio imorn<3

Hej alla<3<3<3 imorn så är det ju körmanifestivalen! och jag tycker att det är ganska tråkigt så iaf jag och josse ska gå och se Alice in wonderland ( alice i underlandet ) men alla säger att den är dålig men vi får väl se vad jag tycker! hihi:D idag har det ju varit en kort skoldag! vi har bara 5 lektioner! först har vi 60 min svenska och sen 40 min engelska och sen 40 min franska! sen har vi lunch och sen har vi 50 min matte och 20 min läs! men idag körde vi bara bingo på matten och jag vann en penna! hihi :D
idag har jag och ida varit ute och sprungit, det var perfa springväder! fast vi sprang bara typ två km! men ändå! .... men nu måste jag sticka :(

puss

ses
//cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0