halloweenfest

Igår och idag har jag och cissi haft en halloweenfest... vet att vi är liite efter själva halloween men det var jättekul:) De sista for ganska nyss, tänkte visa lite bilder:)

[klickbara]
 ... jag, att jag typ såg lite läskig ut??
Cissi:)
 Cissi å jag... (Cissi orkade inte ha masken hela tiden)


hihixD (L)(L)
  thrillerxD
 vi satt ute å grilla:)

Sen gjorde vi massa andra saker också men har inte bild på allt!
Vi gick en spökstig den var typ läskig tyckte jag!
Men vi skulle typ gå genom vårat uthus och följa ett rep och på repet låg det typ plasthandskar och så hoppade det upp spöken och andra saker ibland... men det som var mest läskiga var när vi gick i skogen och pappa sprang fram och skrek med typ en motorsåg i handen!!! Jag typ dog! :):)
Vi gjorde lite andra roliga saker också... spökhistorier! Ni som var med fattar nog... det var en jätteläskig historia!
mm... hehe, om man säger så:)

Idag var vi ute och körde snöbollskrig för att det snöade inatt:)
Det var jätteroligt! Tack tjejer(L)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va roligt ni måste haft , Vem Hade sminka er , det var väldigt coolt , Kram :D

2009-11-07 @ 17:07:57
URL: http://kajsathatsme.blogg.se/
Postat av: elinn tha superkomenterare

hörredu elsa.. när ni städa, har ni hittat nåra av mina kläder, tror att jag har borta den svarta klänningen och dem röda thightsen, nått du sett:]?<3

2009-11-08 @ 21:44:51
URL: http://amandaelinvanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0