:( :) glad och ledsen... skoja!!

hejsan allihopa<3
idag så ska jag på ett födelsedagskalas eller fest vad man nu kallar det... men det är iallafall hos min kompis Klara och det kommer nog att bli jättekul tror jag!! vi ska äta tacos och bada badtunna ( om jag har lust!) fast jag tror att jag ska bada men vi får se!! Vi ska nog också se någon film ( sa iallafall Klara!) och det ska bli super!!
Om ni såg idol igår så såg ni kanske vem som åkte:( det söög!! det var ju Reza men alla är eller var super bra så det är ju lite svårt att veta vem som man ska rösta på eftersom att alla är ju så bra på sina egna lilla sätt!!
Hejdå Reza:( jag hoppas att hon blir artist på något annat vis eller så kan hon ju vara med nästa år! Vem vet??
men nu kommer jag inte på något mer så puss och kram på er!!
//cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0