090605 Stan

Hejsan!
Idag har jag varit på stan! För att vi har varit och intervjuat min faster (ingifta) Elin :) Hon e frisör och vi ska skriva ett repotage om henne i våran tidning. Vi hade tid till intervjun 13.30 så då fick vi sluta dirket efter intervjuen för att vi skulle sluta 13.40 om vi hade varit på skolan.
Det var lixom då det roliga började... Vi ställde ganska många frågor och gick lite i övertid... :P Vi skulle få sluta tidigare på måndag då en alla andra :)
När vi trodde vi hade intervjuat klart och gått därifrån... så märkte vi att vi hade glömt en fråga. Såå vi gick tillbaka och hon svarade på den sista också :) Det kändes lite pinit.

Sen har jag ju oxå varit på stan idag... Äntligen vågade jag köpa nagelutsmyckningar :) Jag har alltid tyckt att det har varit för dyrt men idag så tänkte jag bort det för att jag har velat ha det ett långt tag nu!
Jag köpte de på Cubus för 99 :-


Jag köpte oxå:

Jeans shorts, H&M

Halteneck linne och klänning, H&M

Jeansleggnings Cubus, Svarta leggings H&M, Nylonstrumpor Åhlens

Om ni undrar så e H&M min favvo affär :)

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0