Hej!

Idag har vi kommit hem från Ö-vik! Det var jätte roligt där! =)=) Vi badade på Paradis badet och åkte sveriges typ längsta vatten runchbana!
Vi bodde på hotel och åt en jätte god middag på Mat companiet där! Det var jätte fint där och inte så jätte dyrt! Om ni far till Övik eller bor där så far dit vi kan rekomendera det! Och vi åt oxå en jätte god frukost och på väg hem stannade vi på ett ställe och åt och jag tror aldrig i hela mitt liv att jag har varit mättare för efter middagen hade jag ätit för mkt för att det var så gott! Sen var frukosten ju oxå god och då åt jag för mkt oxå sen till lunch Behövde jag inte äta mkt för att bli övermätt så jag åt bara en macka till middag idag! Men det var ända jätte kul! =)=) Ses // Elsa och Cissi

Kommentarer
Postat av: elinolofsson

sjukt king;D<3

2009-01-25 @ 17:34:28
URL: http://elinolofsson.blogg.se/
Postat av: elinolofsson

super uppdatering :) ?? <3

2009-01-27 @ 15:56:40
URL: http://elinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0