i´m back:]

Hej!!
Jag kanske ska börja sriva mindre för nu har ju Cissi börja skriva mkt mera...
Nu ligger jag ju efter:]
Men Ofelia(<3) har ju varit här i en vecka och det e inte ofta vi träffas men hon är typ på bussen till jörn för att sen ta tåget ner till jönköping :'( Kommer sakna henne(L)

Det har varit julafton och jag har fått många bra presenter!
Bla. massa pengar!! (L)(L)
5 nagellack
flera MJ saker:D
presentkort på hm och gina...
och mkt, mkt, mkt mera men jag orka inte skriva nå mera!
Kommer typ inte ihåg allt heller:]

Snart kommer det komma en bildbomb från min vecka!
Har ju hunnit med ganska mkt när det inte är skola...

Men ni får se på bilderna sen, ska kanske sluta babbla på nu(L)


Saknar dig redan(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0