Skratt Sanna

Idag var jag ju med Sanna hon for just hem, så jag e hemma själv nu.
Pappa kmr och hämtar mig snart för vi ska till farmor och äta :P Det brukar typ alltid vara god mat där så det blir nog bra!
JAg och Sanna gick till ica idag och köpte en glass! Sanna tog typ 10-15 min på sig att bestämma sig vad hon skulle ta för glass men tillslut blev det en calipo, jag köpte en ice age glass, förut hette dom simsonsglassar men dom har bytt det e som vanilj glass med jordgubb! mm det e jätte gott!
Sen har vi spelat lite GH! :) Det e skoj vi har oxå tittat på gamla saker som jag har gjort typ från dagis och förskolan det e ganska kul och titta på det! Vi skrattade åt ganska mkt!
Hmm, vad har vi gjort mer?? Jusste!!! Vi har SKRATTA! HEHE xD jag gillar att skratta!

Jag ska fara till farmor nu!
Hej Då! // Elsa!

Kommentarer
Postat av: Zandra - Designförsäljning!

sv: hihi, eller hur! :D

allt bra idag?



Förresten, är du sugen på en ny design?

Kika gärna in på länken nedan isånnafall! :)

http://decevven.blogg.se/2009/april/tankte-bara-saga.html

2009-04-15 @ 18:50:49
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0