Elsa på Lekia... hur ska detta sluta?

Ska jag berätta en liten rolig historia från när jag var på stan igår...

 Jag skulle köpa ett par änglavingar på LEKIA en leksaksaffär och allt började med att jag smög in, ingen fick ju märka vem jag var. Sen gick jag lite diskrek runt i butiken och försiktikgt spanade jag efter rosa änglavingar tillslut hittade jag dem, längst in i butiken. Jag kollade på dom och lådsades att fundera om de verkligen skulle passa... Men jag tog de endå, om det var aldelens för små kan man ju sy om banden lite;)

Sen vid kassan:
Kassamannen: Hej
Jag: Hej
Kassamannen: Det blir(nått pris)
Jag lämnar fram pengarna lite generat, men sen kommer jag på en genial idé
Jag: Du skulle du kunna slå in den till mig?
Kassamannen: Julklapp eller present?
Jag: Ehh...... En julklapp..... till... min lillkusin;)
Kassamannen: Okej.
Han slog in paketet la den i en påse.

Sen gick jag ut och försökte visa på stan att det var faktiskt ett inslaget paket i påsen, jag går ju inte och köper grejer på lekia jag inte... egentligen;)

Sen cyklade jag hem med paketet på pakethållaren.

AHAHAHA, ganska kul när man tänker på det i efterhand...
/E


Kommentarer
Postat av: sanna även kallad

HAHAHAHAHAH asså elsa xD

2010-12-05 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0