Till Rhodos<3

Hej alla<3
Idag ska ju jag till rhodos:D det kom att äga! jag kommer troligtvis inte att updatera något dom nästa 2 veckorna men elsa kommer ju att uppdatera:) eller jag kanske kommer att skriva nåt inlägg om det finns nån dator på hotellet:)
Just nu sitter jag och läser bloggar på bloglovin:) Ska nog äta snart... jag har inte sovit gott i natt:( jag vakna typ 1.00 och då tog det en liten stund att somna om... och sen vaknade jag typ halv 6 och kunde inte somna om 
:( eller jag somna typ i 5 min:( sen gick jag upp typ kvart i 7 och dushade:) och nu är jag här:)
men nu måste jag äta och så:) önska mej lycka till<3<3

Hejdå<3
/C


Kommentarer
Postat av: E M M A

Fin blogg!

2010-09-12 @ 09:35:58
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0