desperat jul/nyårsklänning hjälp!

Är fortfarande sjuk och har varit hemma idag igen, kan väl säga att den här veckan har jag suttit förmycket framför TVn och datorn men det är väl tillåtet när man är sjuk eller?
Har i alla fall letat efter en jul/nyårsklänning men det som slår mig är att det ska kosta kring 400:- för att få en fin klänning, att det ska vara så dyrt?
Jag tycker för mig att det är för mycket för att ha 2 kvällar. Är inte direkt en rik hollywoodfru;)

Har kollat mycket på:
http://nelly.com/ och mycket på rean
http://hm.com/se/.

Har hittat några grejer men oftats då är det fel pris/storlek.
Vilket är synd. Någon som har något tips på något ställe man hittar fina klänningar?


En liten greklandsbild bara för att inlägget inte ska bli färglöst;)
/E

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ett tips: Du kan ju köpa en kjol om du inte hittar en klänning;D det har jag gjort(a)<3

2010-11-27 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0