Melodifetivalen finalen 2010

Hej första riktiga skoldagen...
Tänkte skriva lite om melodifestivalen nu, har ju inte hunnit än...
Skriva lite om varje låt:]


1. Anna Bergendahl
Inte min personliga favorit, en ganska bra låt:)
Men det blir den som representerar oss i Eurovision!
Hoppas på de bästa


2. Salem Al Fakir
Min favorit ända från början!
Jättehärlig röst och låten är ju inte så tokig heller:)
(Lyssnar på hans nya skiva, superbra... "Ignore This")


3. Erik Saade
En hyfsad låt, tycker egentligen inte att den är dålig.
Men den når som inte mig, eller hur jag ska säga...


4. Darin
Har inte så jättemycket att säga om låten,
för att jag inte har lyssnat på den så mycket
och jag kommer inte riktigt ihåg låten...
Gjorde inte så mycket intryck på mig.
Men det var en bra låt i alla fall!


5. Timoteij
Fyra glada tjejer med en rolig låt...
Har inte så mycket mer att säfa om den, låten var helt okej
tycker jag.


6. Andreas Johnson
Säger inte så mycket, hans andra låtar har jag gillat mera!
Men har sjunger ju bra och en ganska bra låt...


7. Ola
Tycker faktiskt inte att Ola sjunger så jättebra,
men låten var det inte något fel på.


8. Jessica Andersson
Har faktiskt gillat låten, blev bara bättre och bättre när
hon bytte kläder också:]
Men inte direkt en vinnarlåt, men absolut en bra låt.


9. Peter Jöback
Måste vara bästa sångaren i den här finalen!
Jag tycker lite synd om han när han inte fick nått poäng
i början!
Han sjunger ju jättebra och hade en bra låt, men det kanske
inte var vad svenskafolket ville ha??


10. Pernilla Wahlgren
Sist kom ju Pernilla, ska jag vara ärlig så gillade jag inte
hennes låt så mycket!
Älskade henne när jag var mindre, Nicke och Nilla:]

Var ganska kul att sitta och skriva om alla låtar, känner mig lite som Tony i let´s dance (har ingen aning hur man stavar hans efternamn så jag ska inte förslka heller...)
MEN:D
hihixD

Hoppas att det inte varit för jobbigt att läsa, sen kommer ett till långt inlägg när jag skiver om fjällen, om ni orkar??
Nu har jag en fråga...
Tycker ni att rätt låt vann i melodifestivalen??
KOMMENTERA!!

//Elsa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag tycker verkligen inte att rätt låt vann! Hade hoppats på Salem eller Ola ;D

2010-03-16 @ 15:57:00
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG TYCKTE SALEM AL FAKIR SKULLE VINNA!!!!

INTE ANNA!!!!!



KRAM

2010-03-16 @ 16:10:36
Postat av: Alexandra

EH SÅ AVIS vill också åka skidor! ;S

2010-03-16 @ 18:25:58
URL: http://mittgbg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: okej :)

Jadå, det är bara bra med mig, själv då? :)

2010-03-16 @ 19:17:16
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: fridaao

Eric saade är ialafal snyggast!

2010-03-16 @ 21:47:01
Postat av: jessica :) !

sv: hej :) allt bra med dig idag ?

2010-03-17 @ 15:34:34
URL: http://jjeahs.blogg.se/
Postat av: Rerre

neppp salem elr eric skulle vinna... helst salem. ajaj man får hoppa på de bästa nu att det går bra för anna=)

2010-03-18 @ 17:05:50
URL: http://beccaerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0