Tjejkväll med thriller<3

Hejsan alla läsare<3
Igår hade jag tjejkväll med Zoraya, Elsa och Ida<3 det var roligt! då såg vi på en film som heter the house bunny
Den var bra!
Sen for ida hem och vi flummade loss! vi spelade uno och sen blev vi rädda för thriller-michael! haha jag fråga om dom skulle bli glada eller rädda om han komme som ett spöke och dom sa rädda såklart, och sen såg dom thriller-michael framför sig och vi blev asrädda! (a) men sen till sist somnade vi! Sen idag så tränade vi på thrillerdansen! och det känns typ bra nu! tycker jag iaf! Men nu ska jag vara lite social i det sista! pussppuss<3

ses
//cissi


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅÅÅH älskar den filmen :DDDD

hahah helt underbar!



:D svar: jo allt är fint med mig med ;D

2010-03-24 @ 10:08:43
URL: http://mittgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0