slalom<3

Hejsan alla<3 just nu lyssnar jag på your love is my drug med ke$ha Den äger! och jag ser samtidigt på "stjärnkockarna" eller egentligen inte men lite! Men imorn så ska ju vi ha friluftsdag på skolan! då ska vi fara och äka slalom i bygdsiljum! det ska bli roligt:)
Nu är det inte länge kvar till påsklovet! haha jag längtar redan även fast det just har varit sportlov! men erkänn att typ hela året består av längtan! eller?... för man längar ju till födelsedagen och till julen och sen till nyårs och sen till sportlovet och sen påsklovet och sen sommarlovet och om man ska typ utomlands som jag ska! i september! åååååhhhhh vad jag lääängtar! Det är ju bara 17 dar kvar till påsklovet då Elsa ska fara till Gran Canaria! :( då måste jag vara utan henne i en hel vecka! :(  men nu orkar jag inte skriva nåt mer men... vi kanske kommer att ha nån tävling eller nåt snart för det var så länge sen!

ses
//cissi :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är grym!

2010-03-18 @ 13:43:09
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: elinn

elsa- ASSÅ FJÄLLEN ÄGDE!!!!!!!!!<3

cissi- på påsklovet ska våra familjer till bygd osså ska du och jag åka bräda:]<3 plus att vi ska lära elsa åka bräda så att vi när vi ska tågluffa kommer fara till österrike och komma där och steka på bräda alla tre:] hihi:]<3

2010-03-18 @ 17:37:11
URL: http://enelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0