långt inlägg... (orka i alla fall läsa det under strecket;])

Idag har det varit jättefint väder ute... vi satt ute och åt lite lunch, kändes ganska skönt att få solen i ögonen (för en gångs skull...) Sen idag har det varit dans, jag och Cissi funderar faktiskt på att bli danslärare i stället för att vara danselever, har ju endå varit det sen jag var 4 år nu:]
Men det är fortfarande bara en tanke!

Idag på dansen märkte vi att ett steg var att göra en bakåtkullerbytta!!! och jag kunde ju inte det, har en ont nacke, problem i axeln och nu en uppsvullen/en bula på hakan... Men nu när jag kom hem så provade jag och jag klarade det!!!
HAHAxD jag är ganska nöjd att jag klarade det (även fast det tog ganska lång tid att göra den när vi på dansen ska klara det JÄTTEFORT, men det är ju bara att öva)
Men nu har jag ont i nacken och axeln, men jag klarade det:]



Haha, kanske inte så roligt att läsa, men jag ville bara berätta!!
Har inte så mycket annat roligt att skiva om, skulle bli jätteglad om nån kom med förslag på vad man skulle vilja se mera av på bloggen?
dagens outfit, fler bilder, nån tävling, nån frågestund??
Vad som helst??

Kommentera!


me löööv!! helt oredigerad!

//Elsa

Kommentarer
Postat av: clara:)

fin blogg!!:D

2010-03-23 @ 12:31:14
URL: http://cccclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0