fjällen

Tänkte skriva lite om fjällen nu:]

Onsdag: Åker hemmifrån ca16.30 kommer dit vid 22.00 nån gång:] Packar upp och spelar lite kort och inte så mycket mera...

Torsdag: Första åkdagen blev i tärna, var inte så bra väder som vi ville ha, men det blev bättre efter lunch, på morgonen var det koln över HELA himlen, men efter lunch såg man i alla fall himel (bilden längst ner till vänster är tagen på torsdag efter lunch) På kvällen åt vi tacos och såg lite tv.

Fredag: Åkte lite skidor i hemavan åt på sibylla.
Våran familjs tur att laga mat blev nån kyckling (kycklingen blev jätteseg;])
Let´s dance och chips, godis m.m!

Lördag: Sista dagen med Elin och Frida, blev också i hemavan, var kul! Då var också klas (min kusin, bilden där uppe↑) med i en hopptävling, han vann:D
På kvällen blev det lite tävlingar som småsyrrorna hade ordnat och jag blev på lag med Magnus, vi vann!!
Haha, gick superbra för oss (speciellt för mig när jag skulle leta;])

Söndag: Sista dagen för oss också, den blev i tärna åkte inte riktigt hela dagen, åt på frasses på väg tillbaka... PIZZA! Min var jättegod med mosarellaost... var hemma vid 21.00 tror jag.

Nu ska jag fara till Cissi och ha en liten tjejkväll...

//

(Elsa)

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh har inte en aning typ hahaha xDD

det är dock alltid kul med tjej kväll! :;D

2010-03-19 @ 16:24:36
URL: http://mittgbg.blogg.se/
Postat av: ilavadesigns

Svar: Nej faktiskt inte, vem sjunger den nya versionen då? :)



Jag har faktiskt hört ignore this-skivan men tyckte inte det fanns så mycket bra på den tyvärr. tre låtar högst. Men det som jag gillade var verkligen supebra!

2010-03-20 @ 10:37:36
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0