tävling




Vinsterna är:
Salinasbikini
's webbshop - Becky 804/805 258 storlek M 1,099kr
Rosenserien - läppcerat, lermask, Make up kräm 600 kronor.
-  (ur Dualsenses color serien) shampoo, leave-in-mousse, conditioner 550 kronor.
Coolstuff - Blåsapa nageltorkare, Ice shooters 120 kronor.
Inneonline - 2 stycken Ljuslyktor 120 kronor.
Softhair - blond syntet hår på klämma 250 kronor.
Karin Herzog - body shimmer 400 kronor.
Swissdepil - hårborttagning 350 kronor.
Saltåkvarn/Min müsli - 2 stycken presentkort på min müsli a 160 kronor 320 kronor
Styleimport - diverse nagellack (2 stk) blingstenar till tänder, m.m. 500 kronor
Msmink - maybelline new york xxl extension mascara 85 kronor.
Veganlife - Pillans vegankokbok (Signerad!!) 265 kronor.
Frozza - örhängen och halsband från Friis och company 300 kronor.
Importklader - leopard korsett one size389 kronor.
blucherart - akvarell handmålat vykort 30 kronor.
Keisy - Väska och skärp 110 kronor


sponsrat av BYALEXANDRA
Tröja från gina tricot s 150 kronor.
h&m's foundation  50 kronor.

obs, cirka priser (kan avvika med några kronor)



Vet att jag är lite sen men jag är iaf med i Alexandras tävling om du också vill vara med gå in på http://byalexandra.blogg.se/2010/may/goodiebag-tavling-varde-over-5000-kronor.html#comment

LoveElsa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0