Borta:(

Hej alla<3
jag har inte skrivit nåt inlägg på ett tag nu men jag har varit borta:( men elsa är ju i norge nu och jag ska typ fara och tälta imorn så det kommer nog inte bli någon bra uppdatering från oss... men jag kommer tillbaka på onsdag troligtvis! fast vi är inte säkra på om vi ska fara imorn eller nån annan dag, men det ska vi bestämma nu!
Jag har varit i våran faster och farbrors stuga sen igår och vi badade där hos dom! ni ska bara veta vilken äcklig botten det var där! man sjönk typ ner till knäna på en del ställen! inte härligt! så jag simmade hela tiden nästan ;) fats jag åkte lite gummibåt också xD
men nu måste jag gå för vi ska typ fara snart:)
från stadsfesten i en av karusellerna:D josse och ellen skriker av glädje<3

ses
//cissi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0