Yeah...

Kollade på Robinson nyss... missade det i lördags så jag såg det på datorn:]
Varför åker "de goda"??
Haha, eller jag vet inte vad jag ska kalla dem!

Har inte gjort så mkt sen jag skrev sist, har typ suttit vid datorn och gjort en grej på photoshop på typ 5min...
Den försökte jag göra om lite på bloggen i designen men jag hittade inte det jag ville:]

Vet nån hur man gör så att "menyn" kommer till där sjölva inlägget står... för nu är det som en orange rand mellan!

Kan visa bilden jag gjorde:]


Fast jag har använt en bild från google sen har jag lagt på en till bild:]
Kan ni se vilken och vad den föreställer??

Haha, god natt(L)
Loveu

haha, jag gissar storhamn -03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0