...

Hejsan alla läsare<3
Just nu är jag *pip* sur! för att jag var just inne på den mest idiotiska sida jag nånsin varit inne på! det var en sida om en man som hatar djur han skrev att han ville döda alla djur! asså hur idiotiskt är inte det? och jag skrev en kommentar i gästboken och kollade på dom andra kommentarerna och då blev jag genast lite gladare för det var inte så snälla kommentarer men om ni tycker att jag är lite taskig så gå in där så kommer ni att förstå!
Men idag så har det väl varit som en måndag brukar vara, hyfsat på skolan och lite läxa och så... men tyvärr känner jag mig lite dassig... men jag har iaf ingen feber så ja... just ja, jag har ju också sett ghost wisperer idag! det äger! det är typ mitt favvoprogram!
det handlar om en tjej som heter Melinda och kan se och prata med spöken! och hon ska som hjälpa "spökena" att "cross over" alltså gå över till andra sidan... och då säger hon typ till ens persons morfar t.ex att den älskar honom typ! ja men nu måste jag gå!

Ps jag fick veta att den sidan från min kompis men jag vet inte vars hon fick veta det men...här är sidan

ses
//cissi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0