ny tröja(L)

Känns som att jag har varit lite dålig med uppdatering i veckan....
Men nu när skolan har börjat komma igång och så blir man latare (i alla fall jag)
och då orkar jag inte slå på datorn så jag fasnar framför tvn. Men jag LOVAR att FÖRSÖKA ändra på det litegrann(L)

Men jag har fått en ny tröja...


hm - 149:-

Hade tänkt beställa den på nätet men då skulle den inte komma föra typ mitten av mars... och det orkade jag inte!

Men medans jag har skrivit inlägget så har jag och pappa pratat om att kanske köpa reflexskärmar till våran systemkamera för att ta bättre bilder:]
Hoppas(L)




Det tog lååång tid att skriva detta inlägg för att mitt i kollade jag och pappa på reflexskärmar och efter ett tag gick jag in på ps och redigerade en bild:]
Bara så ni vet(L)

//Elsa<3

Kommentarer
Postat av: Neha

Tack så mycket=)

2010-01-19 @ 19:22:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0