prov!

SOPROV!!!
åh, har typ suttit vid so boken ända sen jag kom hem...
Eller jag slog på tven satt vid den, sen vid alla pauser öppnade jag boken och läste, repetera, kolla alla frågor och allt.
Sen när pausen är slut såg jag på tv igen:]
hihi... men det är skönt att man tar lite i taget annars blir man så less, det är ett tips till alla:D
Men nu när mamma hade kommit hem fick hon kolla i boken och hitta på lite frågor också så nu känner jag i alla fall att jag kan det lite bättre:]
Är ju prov på torsdag!

Åh, kanske lite tråkigt inlägg om soprovet, men jag ville bara skriva av mig lite grann:]
Lovar att skriva lite roligare senare(L)
Sen har Cissis en rolig sak som jag fick veta ikväll... men jag tycker att hon ska få berätta det själv:D
Blir en liten rolig sak till sen:]


Lördag med er kommer att... ÄGA!!!(L) Loveya<3


//Elsa

Kommentarer
Postat av: Rerre

haha okej:P

2010-02-23 @ 23:12:28
URL: http://beccaerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0