inget att skriva....

Hejsan alla läsare<3
Idag har det väl varit sådär på skolan... imorron ska jag ha utvecklingssamtal lite pirrigt känns det väl men det brukar gå bra så det är väl inte så farligt.... men jag har haft lite ont i magen och huvudet idag men har gått över nu! idag på gympan hade vi "skidskytte" det var inte riktigt skidskytte, det var att man skulle först köra ett varv på banan som Lelle (våran gympa lärare) gjorde och sen skulle man kasta ärtpåsar i rockringar som låg liggandes på marken och då var jag med klara! och sen skulle man åka en bana tillsammans med nån annan och det var bokstavligt talat tillsammans för man skulle knyta ihop benen och sen åka tsm med nån annan och jag åkte med klara! det var faktiskt ganska roligt! för jag och klara ramlade aldrig faktiskt... men imorn är det ju fettisdag! och då blir det först till lunch tunnpankaka (plättar) med sylt och grädde och sen på kvällen blir det semlor<3 yummy:)mmm<3

ses
//cisssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0