rummet:D

Nu kan jag äntligen lägga in bilderna från mitt rum...:D
Känner mig inte helt frisk så jag ska bara snabbt lägga in bilderna sen går jag och lägger mig och vilar.

 


















Jag är iaf jätte nöjd och nu gillar jag mitt rum mera och kommer nog vara mer där inne för min lilla nya hörna♥...

Typ allt det nya är köpt på Ikea och lite är hemmagjort, tex den stora tavelhyllan och smink hyllan, sen är det lite gamla grejer som jag hittade i uthuset och sånt;) Men om du undrar över något eller har några frågor är det bara att fråga;)

LoveElsa♥


Kommentarer
Postat av: amanda

vad fint! jag älskar verkligen att göra om på mitt rum, det är så roligt!



din spegelhörna gillar jag särskilt mycket!

2010-08-29 @ 21:00:26
URL: http://amandaarnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0