Sovmorgon<3

Hejsan!
Sovmorgon... Jätte skönt, vi börjar typ 9.30 tro ja och då ska jag fara vid 10 över 9 så jag har tid att sitta vid datan ett tag.
Igår innan jag for på dansen gick jag och mamma en liten prommis och då såg man verkligen att det hade blivit höst och tog några bilder... (hade inte med någon kamera, bara mobilen så det blir ju inte så bra kvalla)

Vi gick oxå förbi några fina hästar:
 [klicka för stööre bild]
Sen for jag på dansen och det är jättekul att vara där, synd att det bara är 1 gång i veckan.
Efter dansen for våran familj till mormor och morfar och åt en god middag med toscapäron till efterätt, jag hade aldrig ätit det förr och det var ganska gott.
Nu kommer jag inte på någon mera att skriva om, så vi ses vell efter skolan:D

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Simone

Vilken vacker häst! :D

2009-09-28 @ 10:12:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0