Snart mat:)

Hejsan!
Snart ska vi äta mat hära... Det blir isterband!! :(:( Det är INTE gott tycker jag! Men det gillar pappa.
Men idag ska jag nog på dansen, vet inte om jag kommer att dansa hela tiden men jag ska i alla fall fara dit. Jag känner mig fortfarande inte helt 100 men jag har ju ingen feber den försvan i fredags.
Jag kommer typ snart att tappa rösten tror jag!
Men då får jag vell göra som killen i Little miss sunshine!
Jag såg den filmen igår och den var ganska bra:)


Den gick på 4 igår kl 21.30:)

Det var en drama, komedi.

Ska snart äta nu och pappa sa att han kunde göra köttbullar också och det tänker jag äta:D
Tack pappa(L)

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kolla gärna in mina självgjorda godissmycken:)



Om du vill beställa så beställ via denna e-mailadressen: [email protected]

2009-10-25 @ 15:23:42
URL: http://pinkordeadsweets.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0