grattis pappa:)

Hejsan!
Bara så att jag får göra en sak klar... Jag vet inte varför jag vaknar så tidigt!! Det är ju lov och allt men jag bara gör det, det spelar nästan ingen roll när jag somna...
Men idag fyller min pappa år:D:D
GRATTIS GRATTIS... Vi ska ge presenterna ikväll så det kan jag inte avslöja vad han ska få, för det blir ju inge roligt om han kollar på bloggen och ser det:)

En bild på jag och pappa när vi ser 3D film:)(gammal bild)

kanske kan skriva något roligt nu va??
Det skulle nog vara bäst??
Eh... ja, jag tror att jag tar den nån annan gång:)

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Pappa Patrik

Tack Elsa. Ska jag få presenter... Ååå... vad du är snäll. Hittade du inte någon bild som skymmer mitt ansikte mer...? Snygga glasögon vi har:-). Är denna bild tagen på Piteåhavsbad eller i Stockholm?



Kram Pappa

2009-10-28 @ 11:18:26
Postat av: elinn:)

självklart!<3

2009-10-28 @ 11:34:42
URL: http://lielin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0