firar pappa:)

Hejsan!
Nu är jag hemma igen... har varit hos farmor och farfar idag och nu har vi firat pappa:)
Nu kan jag skriva vad han fick av mig:) Choklad, nån röra, ett kort och en bild på datorn.
Men vi har ätit smörgåstårta och snart ska vi äta blåbärspaj(L)
Sen blir det mera firande på söndag när hela feta släkten kommer, mamma fyller år på lördag så vi firar henne också:)

HahaxD Där är jag Hanna (min kusin) Klara (min syrra) Jättegammal bild:)
Typ julafton 2003 och det var ju ganska länge sen.

Lite mera släkt:)
från vänster:
pappa, mikael, klas, simon, elin, farmor, farfar, maria, elin, jag och klara...
mamma tar bilden men vars är hanna??
hehexD Om ni hittar henne på bilden får ni en länkning...

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: kamilla

Jo jag mår bra :) sj då?

2009-10-28 @ 18:44:41
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0