fredag den 13 idag :S

Idag är det Cissis födelsedag... 13 år:)
13 år på fredag den 13... hihixD Det blev mkt 13... tänkt om Cissi också fyller år på en fredag år 2013... hihixD
okej... nu ska jag sluta snacka om fredag 13!
Eller nee... för mamma flög till stockholm idag och då var jag rädd att planet skulle störta!! men det gjorde det inte:D

Idag efter skolan stannade jag, Sanna och Pontus längre för att träna på julfestlåt, och nu är det bestämt vilken låt... vet inte om jag får skriva men nu är det bestämt i alla fall:)
Sen for jag till farmor och farfar och åt supergod mat... bara så att alla vet så äger min farmor på att laga mat:)
Sen for vi snabbis på stan, för att min lillasyrra hade kör och då släppte vi av henne, sen skulle pappa köpa nått.

Nu är vi hemma, idol om ca.30 min, sen har vi hyrt film också... kanske blir 17 again ikväll:)
Ha vilja se den länge och nu har vi hyrt den:D
Hoppas ni har orka läsa hela inlägget:)

Snart får ni veta vem som vann fototävlingen;)


OMG!! hahaxD det var länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0