0911(nått...)

Skrev inget igår som ni kanske märkte...
Men hade absolut ingen tid med det!
Stannade längre efter skolan igår till typ 4 men vi sluta 20 i 3.
Men vi skulle öva i musik rummet till julfesten, hade bestämt en låt men nu skulle vi tydligen byta och ja... men nu har vi hittat en trummis och basist som ska spela med oss i alla fall:]

När jag kom hem så åt jag ganska direkt och gjorde läxor.
Sen orkester...
När jag kom hem, lite mera läxor.
Sen kanske det blev lite TV också;]

Men nu e jag här i alla fall.
Ska på kören ikväll, det ska bli kul...
MINDRE ÄN 2 VECKOR KVAR TILL KONSERTEN!
Det ska bli så kul att sjunga med Loulou och Sephide...

Cya later alligators





Längtar SÅ mkt till Gran Canaria...
Så klart så längtar jag också till Rhodos, men det kan jag längta till efter;]

//


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Idag har jag varit i skolan, du då? :D

2009-11-19 @ 17:37:38
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: kamilla

Jodå det är bra :) Gjort ida då?:D

2009-11-19 @ 21:08:08
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0