Vattenkrig :)

Hejsan!
Idag har jag varit med Sanna, Fanny, Sandra och Emme (emilia)
Vi hade vattenkrig :)
Snacka om skoj! Jag har tyvär inge bilder från idag men, det kanske går ändå.
Jag tror att jag vart mest blöt. Jag fick typ hinkar över mig av Fanny :) Men det var svinkul.
Sen höll vi på att bolla med vatten ballonger. (jag var bäst på att fånga ballongerna dom kasta, lr??)
Vi hoppade oxå studsmatta, sen körde vi gräset växer med vattenslangen :):) Ägde!
Vi solade oxå innan typ alla for hem.
Vi skratta iinte liite (L)
Hoppas vi gö om e (gör om det xD) Fast me ännu flera personer :)
Nu ska jag typ ut o jogga me mamma

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

sv ; tack !

ja , kortet blir intressantere då :D

2009-05-25 @ 22:06:03
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0