090526

Hejsan!

Har just tittat på topmodel, jag tycker att det e bra.
Just nu visas top model 7 vill ni ha lite bilder??
Ni kan få det änndå, hörde inge svar men :)
 Alla från 7 :)
 Finalisterna :) Har sett det förr, men det e bra endå. Man har ju aldrig sett alla program.

Tittade runt lite gran på bloggar. Tittade in på Fokis :) Hittade bilder på lite roliga hus:
 HAha länk med fler bilder på det

Hmm, vad ska jag skriva mer??
Idag på skolan var det jätte varmt och skönt ute.
Jag plus några till spenderade vårat hål ute i det sköna vädret :)
Har lite bilder från då. (kändes som att det var länge sedan med lite sånna bilder...)
 Dom körde nån form av tagen på rutplattan! Men jag var inte med (tråkmånsig jag vet...)
Nu ska jag inte slita mer av eran värdefulla tid...

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

SVAR; ja, visst är dom söta :D

2009-05-26 @ 18:15:57
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0