Solen gick ner :(

Hejsan!
Idag var det jätte häligt väder ute! Det var sol! Men det var inte så varmt ute, ca. 16 grader. Men solen värmde.
Solen försvan... det började att blåsa :( nu sitter jag inne.

Igår var det ju Talang... Det kanske inte var dom mest talang fulla som gick vidare.
Killen som sjöng var bättre förra gången om jag säger så... Jag tyckte att dansaren skulle gå vidare.
Men men (gruppen men) Dom var inte bra första gången! Men jag gillde dom igår!
Så, det funkar vell att dom gick vidare.
Hoppas att den andra dansaren går vidare till final iaf! och att han med väskan (han som mimar) oxå går vidare.

Idag ska mamma och pappa på 40 års fest. Ska vara med mormor och morfar.
Hoppas jag får se Robinson! =)

Tänkte oxå läga ut dagens outfit nu :)


Halteneck linne - H&M
Shorts - H&M
Bikiniöverdel - Stadium

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: melinda

hej det är melle!! som alltid (not)snyggt!!!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0