Praoen :)

Hejsan...
Jag kom just hem från farmor, jag var ju där för att jag for dit efter praoen :)
För farmor jobbar där.
Jag var på ett dagis, för barn som har hörselskada.
Det var kul, men endel kunde jag inte prata med... :)
Jag fick läsa för dom, gunga dom hjälpa dom att ta på sig utekläderna :)
Det var kul :) Och alla var ju så söta oxå =)=)
Och en av dom som gick på det dagiset, hennes storasyster känner jag, hon går i parallel klass med mig :)
Sen for vi som sagt till farmor, det var skönt att sitta ute på hennes balkong och sola lite :)
Vi fick lite fika.
Sen när vi skulle cykla hem så hade jag och pappa stannat några gånger för att mina växlar var lite konstiga (dom e det ganska ofta, men jag skulle visa för pappa...)
Sen var min syrra ganska långt före.
Jag och pappa skulle försöka att komma i kapp så vi cyklade typ 25 km/h i UPPFÖRS BACKE!

Ikväll ska jag se Hjälp! Jag är med i en Japans TV show!
Det e kul! =)

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0