lovet...

Hejsan!
Igår var vi ju med våra kompisar Axel och Martin (m. familj) Det var kul :)
Vi spelade GH med trummor :) Jag ÄGDE på det (lr?) Vi skratta inte liite, Nån gång kanske man "råka" köra poå expert fasst man egentligen borde ha kört på medium :):) HEHE xD
Vi åt en god lasagne där och till efterätt blev det hemma gjord glass :P
Sen såg vi på filmen Eragon, den var jätte bra, har börjat se den typ 20 min hos Elin, men han inte s hela.

I dag ska vi till Elin :):) Mamma skulle klippa henne och alla papps (hehe kul ord) skulle ha en pokerkväll :)
Så då far vi dit, tror jag iaf :)
Mamma pratar i telefonen nu. HOPPAS, HOPPAS.

Imorse var det jätte HÄRLIGT väder ute, mkt sol och allt :)
Sen gick jag och ducha, SOLEN försvan... :(
Sol, sol kom tillbaka. Du värmer mig med dina vackra solstrålar... bla, bla, bla (jag e inte såååå bra på poesi och sånna saker) Vi skriver dikter på skolan nu...
Nu ser jag pappa utanför fönstret som har provat sin motorcykel först gången i år :)
Kul för han,
Nu hoppas jag bara på solen.

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0