Igår (idag)

Hejsan!
Nu har jag typ JÄTTE många olika saker att skriva om... Men jag kanske inte hinner allt.
Ska hinna lite annat oxå :) Typ träna lite till småstjärnorna, på tal om det, LAILA BAGGE ska vara jury till det i finalen :P Det ska bli kuul, men pirrigt. HOPPAS, HOPPAS att vi får komma till final.

Igår hade vi ju som sagt klassfest. Cissi kunde inte vara med :(:(
Men det var ASKUL! Vi måste bara göra om det i våran klass!
Det var några som gick runt och tog kort av föräldrarna, det var en förelder som tog på jag och Fanny och just när han skulle ta kort... Jonas kom bakifrån och hällde en hink med vatten över oss. Han fick me de på kortet :)
Ja, våran klass kinga ju, Vi sprang i slutet och doppa oss i sjön. Det var inte såå kallt för att jag nästan hade domnat bort i hela kloppen så... Det blåste jätte mycket ute så det var inge konstigt.
Vi körde killarna mot tjejerna. Det var typ 5 tjejer och 10 killar.
I slutet var det bara jag och Fanny för att alla andra tjejer övergav oss, så vi blev typ ganska blöta då. Men det var kul :)
Vi åt oxå mat då. Jag åt rebenspjäll. (lr vad de heter) Det var super gott :)

Idag har jag varit på stan med Sanna :) Det var kul!
Jag köpte ett armband och ett par örhängen. Armbandet var Jätte fint (enligt mig i alla fall)
 
Mitt armband. Köpt på Ur&Penn.

Nej, nu måste jag träna...

Ses
// Elsa!
Coolt:)
Foki har komenterat på våran blogg :) TACK! <3

Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: tack så jättemkt för den här fina kommentaren/komplimangen! du gör mig super glad :D



Söta kramar till dig från mig :)

2009-05-29 @ 19:12:05
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: mia

Svar; haha kan tänka mig det ;D Jag mår toppen idag! :) hur mår du?

2009-05-29 @ 21:39:51
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0