Bästa bakningen ever xD

Hejsan!
Jag lovade att jag skulle lägga in lite bilder från helgen och idag...
dom kmr nu (lr snart)
Idag var jag ju med Sanna vi bakade,hoppade studsmatta och FJANTADE oss! :):)
Hehe, Vi bakade ju idag, vi bakade rull tårta. Den var SUPER (Lr) Hehe
Dev vart typ bränd uppe på men den var inte färdigräddad inuti :)
Sen vart rullningen BÄST (?)
bilderna kmr nu:
 innan
 Den gick av :(
 så här såg den ut när vi hade rullat den :):)  fint??
 före sanna använt  efter sanna använt :)
Lite bilder från studsmattan
 jag har inte mina... jag tog på Sanna med min mobil, Sanna tog på mig med hennes mobil så, dom kanske kmr på bloggen hennes ??

Jag, Cissi och Elin var ju med varan på fredagen :)
vi lekte kurajömma :)'

Min syrra hade ju kalas i lördags och då skulle ju jag och Cissi vara med, dom hade en tävling TALANG vi var jury, jag var Charlotte (kan ni gissa vad Cissi var??)


I lördags så tog jag oxå några bilder,  för att jag väntade på att mitt nagelack skulle torka :)


 En (fin?) bild på mig

Det var mkt bilder

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0