090528

Hejsan!
Igår hade jag och Cissi besöksrekord på våran blogg :):) Tack alla snälla läsare. Och välkomna ni nya.
Idag har det varit en hyfsad dag på skolan. Det e inte länge kvar nu så...
Idag fick vi veta vilka som skulle bli kamratombud i våran klass ...
Kan ni gissa vilka???

JAG, Sanna och två killar till :)
Det var ganska kul att bli det :D

Idag på gympan har vi sprungit 2000 meter. (man gör det varje termin och man springer på tid) Jag kan säga att jag blev nöjd för att jag klådde mitt förra rekord med MÅNGA minuter, jag sprang på 11.53 (tro ja) och det ble typ 6-7 minuter bättre en förra året.
Det kan bero ganska mycket på våran lärare Inger :):) Hon e BÄST! Innan har jag inte haft så bra inställning till gympa men, den e mycke bättre nu. TACK FÖR DET INGER <3 (men det dåliga med det e att hon kmr måsta sluta på våran skola för att dom ska "spara" pengar) BUUUU! E det nån som håller med mig att det suger... Barnen i samhället får nästan inget att klara sig på. Dom tänker typ mer och lägger ner mera pengar på dom som sitter i fängelse, eller dom får iaf bättre=dyrare mat där.
Hoppas dom ändrar på det.

Ikväll ska vi ha klassfest :) Det ska bli kuuul xD
Vi ska ha vattenkrig och så ska vi äta mat eller bara fika där.
Hoppas det blir kul :)
Hmm, det var länge sen jag la in dagens outfit... men jag gör det nog liite senare :)

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0