090527

GodMorgon!
Ja, idag ska jag till skolan. Vart klar tidigare en vanligt och det e inte tid att fara än så.
Idag när jag läste tidningen, så såg jag att det var fullbokat platser till småstjärnorna. Jag och Cissi har anmält oss :P
Tur va?? Dom satt ut anonsen typ för en vecka sen. Och det e redan fullt :) Vi fick mail om att vi kom med typ igår...
Inte lite tur. Han som är "programledare" (det e inte det som går på tv det e på stadsfesten) Han jobbar på pappas jobb och han sa till pappa att det var lite platser kvar och dina barn brukar ju vara med. Och sen i går sa han till pappa att vi kom med :)
Det var ganska kul.
Jag berättar inte en vad vi ska köra... En liten överraskning borde man få ha :P

Hoppas bara inte Cissi skriver det... Men då får det vell vara :)

Här kmr en bild fråb förra årets:
 Giisa vilka vi var??

Rongedal :)

 Här var första året jag var med som Agnes :) Har lite låsas hår där :) Funderar på att kanske färga nån slinga eller nått typ den färgen :) (jag e för feg)

Måste till skolan nu.

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var superfin elsa i långt hår. vi var super fina somm rångedals ni var ganska lika:)

2009-05-27 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0