Varför ska det vara så svårt att komma på överskrifter??

Hejsan!
Idag efter gympan i omklädnings rummet!! HAHAHA jag tror aldrig jag har hafft nån roligare tid där en idag!!
Cissi hoppade omkring litegran och så var det en blöt fläck på golvet och vipps så låg hon på golvet!! Alla där inne höll p att skratta ihjäl sig och vi skrattade inte år Cissi utan med (Det e vicktigt) Tror jag i alla fall! =)=) <3<3
Det var nog det mest roliga av allt men sen höll vi på att ta lite kort och spreja andra med parfym!! Gissa vem som gjorde det... Jag vet inte om jag får säga det men... en kompis!=)=) HAHAHA jag E så rolig! =)=)
Sen efter skolan for jag med mamma och min syrra till stan för att hämta mina skor för att dom var på lagning.
DÅ hittade jag ett fynd (typ) :):):) 2 nagelack (röd och guld) för bara... (trumvirvel) 40 :- Ett mkt bra pris (säger vi)
HEHEHE Jag känner mig så rolig idag!

Jag bara måste få lägga in ett yt klipp TINGELING! =)=)



Hej då // Elsa! ♥

Kommentarer
Postat av: majsan

Snygg blogg! :P

2009-03-20 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0