Stan!

Hejsan jag kom "ganska" nyss hem från stan jag hade varit där med Sanna, Fanny och två till (vet inte om jag får skriva namn) Först for jag och Sanna till Fanny vid typ 09.00 (vi hade ingen skola idag det var nån studiedag typ)
Sen tog vi bussen till stan 11.15 men den kom inte fören kl. typ 11.23, vi var där med två killar till i våran klass och dom ville inte fara på dom affärerna vi gick till så dom stog typ utanför!
När Sanna skulle klippa sig så gick dom till en zoo äffär och sen när dom var där klart stog dom där utanför och väntade istället för att komma in!
Vi gick oxå till typ Gina Tricot,Bik Bok, kapahl, H&M, lCubus, glitter m.m dom följe facktist in på endel endå!
Jag köpte en maskara!! Jag har velat ha det länge och det var rabatt och mamma sa att hon kunde betala halva så då slog jag till! =)=)
Sanna köpte en tröja och maggot till hennes pappa och Fanny köpte en fin klänning en lika dan som jag har!
Glömde ta bilder så det blir inga nu! =)=)  HEHE (klantiga jag)

// Elsa! ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0