Naprapat

hej!
Idag efter skolan var jag hos en naprapat. Jag har haft ont i min axel i en månad därförkollade vi upp den.
Jag hade en sträckning i en muskel som var väldigt långt in i mitten!
Han maserade mkt, kände lite här och där och gjorde nån typ ultraljud. Inte sånt som när man kollar bäbis i magen en annan ultraljud.
Han knäckte inget i axeln men tryckte och jag fick några övningar att gjöra så det blir bättre, det e ju bra!
Idag på HK:n bakade vi muffins jag gjorde vaniljmuffins man kunde oxå gjöra chokladmuffins men jag vill inte ha det för att jag inte tycker om choklad! Jag vet att det kanske låter lite anorlunda men så e det! Jag typ HATAR choklad! HEHE =)
Snart ska vi äta

BYEBYE // ELsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0