Melodifestivalen! Malena van!

Hej igår dom jag hoppas alla vet var det ju Melodifestivalen final och Malena van vilket var lite oväntat! Jag hejade ju på EMD! Men dom kom i alla fall trea och det e ju inte så himla dåligt heller!
Igår for vi till Ursviken till kompisar där och tittade på Melodifestivalen och jag röstade ju på EMD! JAg brukar bara få rösta på finaler och sånt inte annars mamma och pappa tycker att det e onödigt vilket det är men...!
Malena vann i alla fall och hon ska till ESC och representera Sveriga hoppas dom gillar opera i övriga Europa!
Igår på förmiddagen for jag och mamma på stan igen för att hon glömde att fara till clas olsson så då skulle vi fara dit igen och göra lite andra saker oxå och då fick jag en till tröja den var Organic Cottom och det betyder att det e typ Ekologisk!
 Mina fina nya tröja!
 När bild av trycket på tröjan!
Malena vann! Malena  Malena!

Hej då! Hare // Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0