Hejsan!

Tänkte bara lägga in ett inlägg för att jag hade inge att göra.
Men jag ska snart gå och se på wipeout! Det e bra e det nån annan som bruka se det??
Här e tre av dagens tävlande:
 Kitty ska vara med idag!
 Linda ska oxå vara med
en kalle (inte för att jag vet vem han är)

Hej Då // Elsa!
Föresten nån som kan förklara varför inte vi kan ha profilbilder??

Vi skulle bli tacksamma om nån kunde förklara det!

HEHE Asså jag gillar att läsa bloggar och jag brukar läsa
www.saniiz.blogg.se
www.elinolofsson.blogg.se
www.greveholmspoket.blogg.se

finns det nån mer jag kan läsa skriv din på en komentar gärna!

D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kan vara desaines(har ingen anning om hur de stavas)fel att ni inte kan ha profilbilder ;P

2009-03-23 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0