HALVT foster, Blå näsa, 100 % GH!

Hejsan.
Idag var det an rätt så vanlig dag på skolan förutom på No:n, Det var bara tjejerna där från klassen för att killarna var hos kuratorn (vi brukar vara det ibland)
Vi fick se på b.la ett HALVT foster, massa skellet från olika djur massa djur t.ex kycklingen från att den var ett pytte litet foster tills att den kläcks, Det var oxå en jätte äcklig råtta som dom hade sprättat upp skinnet på magen så men såg allt inuti. Okej nu kanske jag inte behöver säga mer om dethär!

Sen när jag for hem så var jag med Fanny och vi spelade GH jag missade inte en enda en gång jag fick 100 procent!!!
Vi körde oxå biljard! Jag och Fanny använde den dära blåa saken man använder till pinnen man skjuter med och målade på fingrarna och näsan här kmr bilder:
 Blå näsa!  100 % Notes hits! =)=) JAG ÄGER JU! =)=)



Förlåt Sanna och Elin att jag tar från er men jag gillar den listan!
 
Någon du saknar:
 Vi borde ses snart!

Någon du älskar:


Någon som betyder mkt:


En dag du mins:


Någon/Några du litar på:


Någon du inte kan leva utan:


Nån sjukt söt:


Nån som ställer upp:


Någon/Något som lyser upp din dag:
HEHE <3

Nån Sjukt rolig:


Jag älskar er jag skulle gjärna ha satt er så att alla var under alla rubriker! =)=)

// Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0