Galet värre!

Hehe Idag har jag varit med Sanna och Cissi och va har "lekt" modeller. lets dance och sing star!
Det var svin skoj det kmr lite bilder sen och ni kan oxå titta på bilder på sannas blogg! Om hon inte har lagt in bilder kmr hon att göra det senare! =)=)
Först när vi var modeller skulle vi vara färglada och sminket oxå jag hade en klänning som var vit och blå ,en gul scarf, gröna tajts, rosa och gråa knästrumpor och ett rött diadem!
Cissi hade en blå tunika, röda strumbyxor, rosa skärp, en scarf och en rosa ros på huvudet!
Sanna hade en orange klänning, en gul kjol som var uppdragen, blåastrumbyxor och ett rötthalsband med blomma!

Sen körde vi en modeshow med min och Cissis lilla syrror óch då skulle man ta på sig kläder i olika teman och det var utklädningskläder och man hade en speciell tid på sig!

Efter det körde vi lets dance oxå med små syrrorna! =)=) Sist körde vi sing star först vann Jag, Cissi och Sanna sen körde vi en gång till och då vann JAG igen men med Josse, Cissis lilla syrra! =)=)

Det var svin skoj alltihopa!

Haré // ELSA cissi!! ♥

P.S bilder kmr senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0