Bilder från skolanslutningen

Hejsan!
Förlåt för lite och dårlig uppdatering. Men... egentligen har jag ingen bra ursäkt men. Jag har som inte haft tid. Idag kan kan jag lägga in lite bilder från skolavslutningen...
< Jag Sanna Fanny Cissi Zoraya Klara Melinda >
  
                    Glada för skolan slutar :D
Ser ni att på första bilden ser det ut som att jag e gladast, Sanna gladmen int elika som jag Fanny oxå glad men inte lika som Sanna... :)


Samma som första men lite omgjord av mig på photoshop, lärde mig litegran hur man gör idag :)

Lite bilder.

Igår var vi med Elin och Frida :) Vi hade vare på en mini festival. Sen for vi och åt mjukglass. Efter det kom de  till oss, vi såg en film; bröllops duellen. Det var bra. Inte bästa filmen jag har sett men.
Jag vet att vi ändrar ganska mycke header och sånt... Men jag börjar bli lite less på den. Kanske vill ha en ny design eller nått... men måste prata med Cissi först. Men e det någon som har en design åt oss eller nått??
Skulle vara snällt om ni komenterade.
Annars kanske jag bara gör en ny header...

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Elsa, guuuud vad ni byter hheader;)<3 Jo, jag kkan vara med dig imorrn, jag call you imorrn?=)

2009-06-14 @ 17:35:35
URL: http://saniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0